ჯანმრთელობა

როდის ხდება მენსტრუაციები მშობიარობის კონტროლის აბებიდან?

Pin
Send
Share
Send
Send


ზეპირი კონტრაცეპტივების მიღება ქალების რეპროდუქციული ფუნქციის დარღვევას იწვევს. ხშირია კონტრაცეპტივების გაუქმების შემდეგ არ არის მენსტრუაცია, იწვევს შფოთვა და პანიკა. ამ შემთხვევაში დაგვიანებით ხდება ნებისმიერი ასაკში, ახალგაზრდა და სრულიად ჯანსაღი სხეული შეიძლება დაექვემდებაროს მენსტრუალური ციკლის დარღვეული ოვულაციის და სხვა ეტაპებს. ექსპერტები ამშვიდებს პაციენტებს, რადგან ეს შედეგი ბუნებრივი და საკმაოდ ნორმალური რეაქციაა სხეულის ჰორმონების არაბუნებრივი რაოდენობით.

რა იწვევს კონტრაცეფციის გაუქმებას?

ჰორმონალური პრეპარატების გამოყენების გაუქმება ხელს უწყობს საკვერცხეების ფუნქციონირების მკვეთრი გააქტივებას. იმის გამო, რომ ესტროგენისა და გესტაგენის რაოდენობა მნიშვნელოვნად შემცირდა, ოვულაციის მომზადება იწყება. By pituitary ჯირკვლის დააბრუნებს უნარი სინთეზირება ჰორმონების, რომელიც ხელს შეუწყობს განვითარების ფოლიკულის.

გარდა ამისა, მენსტრუაციის დარღვევის შემდეგ კონტრაცეპტივების შეყვანის შემდეგ, აბი, შეიძლება დაიცვას შემდეგი სიმპტომები:

  • სისტემატური ცვლილებები განწყობილებაში
  • მუცლის ტკივილი
  • გამონადენის მოცულობა იზრდება მკვეთრად, ან სისხლდენა მთლიანად შეწყვეტს,
  • ზეთოვანი კანის გამო ჭარბი ცხიმოვანი ჯირკვლების გამო.

ხანგრძლივი პერიოდის განმავლობაში მოხდება ქალების დაგვიანებით მიღება, რაც ხდება კონტრაცეპტივების გამოყენების შეწყვეტის შემდეგ, არა პერიოდი - ეს არის ორგანიზმის სტაბილიზაციის ნიშანი. თუმცა, თუ ვადა დიდი ხნის განმავლობაში დაგვიანებულია, მაშინ უნდა დაუკავშირდით სპეციალისტს. აღდგენის პერიოდი თან ახლავს მუდმივი დაგვიანებით. ამ პერიოდის შემდეგ ქალს ადვილად შეუძლია ორსული გახდეს რეპროდუქციული სისტემის დარღვევების და პათოლოგიების არარსებობა. მიუხედავად იმისა, რომ მედიცინაში არსებობს სხვადასხვა შემთხვევები, როდესაც კვერცხის წარმატებული განაყოფიერება დაიწყო კონტრაცეპტივების შეწყვეტის შემდეგ. ამავდროულად, ორსულობა ნორმალურად განვითარდა და ჩვილი აქტიურად და სრულიად ჯანმრთელი იყო.

ეს მოვლენა შეიძლება აიხსნას საკვერცხეების სწრაფი აქტივობით, რაც პროვოცირებული სტაგნაციის პროვოცირებას ახდენს. ჰორმონალური საშუალებებით ორგანიზმის disaccustoming კურსი დამოკიდებულია მათი გამოყენების პერიოდში. თუ ეს არაუმეტეს 6 თვეა, მაშინ სასუქის მომატება სწრაფად მოვა.

ორასი წლის განმავლობაში ზეპირი კონტრაცეპტივების გამოყენება მნიშვნელოვნად ამცირებს ამ პერიოდს. ექსპერტები ვარაუდობენ, რომ კონტრაცეპტივების გამოყენების შეჩერებას კონცეფციის საჭირო თარიღამდე ექვსი თვით ადრე ურჩევენ. თუ პირობები ხელსაყრელია, მაშინ სხეული საკმარისი დრო დასჭირდება. უნდა მომზადდეს ის ფაქტი, რომ კონტრაცეპტის შემდეგ ხანგრძლივი პერიოდი არ დაიწყება.

ჯანსაღ ქალში ნაწილობრივი აღდგენა დაახლოებით 3 თვეა. მაგრამ ჰორმონალური პრეპარატები ყოველთვის არ გამოიყენება კონტრაცეფციისთვის. ზოგიერთ შემთხვევაში, ეს არის გენიტარული სისტემის დაავადებების მკურნალობის ძირითადი საშუალება, მათ შორის:

  • მიომას,
  • ენდომეტრიოზი,
  • საშვილოსნოს სისხლდენა.

ამ შემთხვევაში შეუძლებელია მთლიანად შეწყვიტოს კონტრაცეპტივები, რადგან მკურნალობის პროცესი არ შეიძლება შეწყდეს ნაადრევად, რაც გამოიწვევს დაავადების რეციდივას. მენსტრუაციის დაგვიანებით, რომელიც გამოვლინდა კონტრაცეპტივების გაუქმების შემდეგ, დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა მოხდა.

რატომ არ არსებობს პერიოდები?

სხვადასხვა ქალთა ფორუმების ღია სივრცეში ასეთი ფრაზა შეიძლება მოიძებნოს: "მე დავკარგე ჩასახვის საწინააღმდეგო აბები, მაგრამ არ არის მენსტრუაცია". ამ მედიკამენტების დატოვების შემდეგ სხეული არ იღებს ხელოვნურ ჰორმონებს, რომელთა გამოყენებაც გამოიყენება, ამიტომ გარკვეული დრო დასჭირდება აღდგენისთვის.

კიდევ ერთი ფაქტორი, რომელიც მოქმედებს, რომ კონტრაცეპტივების მიღების შემდეგ არ არის მენსტრუაცია - ორსულობა. ბევრი გოგონა მიიჩნევს, რომ მან ვერ შეძლო ასე ადრე, ასე რომ დაუყოვნებლივ გაუქმდეს ეს ვარიანტი. ამ მიზეზით, თქვენ უნდა გააკეთოთ ორსულობის ტესტი ადრე panicking. ამისათვის საავადმყოფოში საცდელი ტესტის ან ლაბორატორიული გამოცდა შესაფერისია.

კიდევ ერთი მიზეზი არ არის მენსტრუაციის არარსებობის შემდეგ ჰორმონალური კონტრაცეპტული აბი არის მოვლენა ამენორეა. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ზეპირი კონტრაცეპტივების გამოყენება დიდი ხნის განმავლობაში თავშეკავებული სისხლდენით, რაც დაავადების მიზეზი იყო. ეს პარამეტრი გამოვლინდა 35% შემთხვევებში. პრობლემა წარმოიქმნება იმ ქალებში, რომლებსაც აქვთ სისტემური დარღვევები გენიტარული სისტემის მხრივ, როგორც წესი, ხდება ახალგაზრდა და სექსუალურ ქალებში.

ამენორეა და ორსულობა ძირითადი მიზეზებია, რის გამოც ჰორმონალური კონტრაცეპტივების გამოყენების გაუქმების შემდეგ მენსტრუაცია არ არის. დიაგნოსტიკის დროს სპეციალისტმა უნდა შეამოწმოს ეს ფაქტორები და მხოლოდ ამის შემდეგ გადადის სხვა მიზეზებზე, რომელთა შორის შეიძლება:

  • ფუნქციონალური დარღვევები ფარისებრი ჯირკვლის,
  • გენიტალური ინფექციები (გონორეა, აივ, სიფილისი, ჰეპატიტი და ა.შ.),
  • პრობლემები საკვერცხეების მუშაობით.

სხეული 1-6 თვის განმავლობაში აღდგება. ეს არის ძალიან ფართო სპექტრი, რომელიც დაკავშირებულია სხვადასხვა ფაქტორთან.

ბუნება მენსტრუაცია

ზოგიერთი გოგონა იმედოვნებს, რომ კონტრაცეპტივების გამოყენების შემდეგ მენსტრუაცია ციკლის და უფრო ზომიერ გამოვლინებებში დაბრუნდება. თუმცა, ეს ასე არ არის, მათი უმრავლესობა აღნიშნავს ყველა სიმპტომების გამოვლენას, რომლებიც ქალებს განიცდიან:

აქედან გამომდინარე, პრეპარატების შეძენა წინასწარ უნდა შეძლოთ ამ მანიფესტაციის შემსუბუქება, მაგალითად, ტკივილგამაყუჩებლები. ბევრი დაინტერესებულია, როდესაც მენსტრუაცია მოდის კონტრაცეპტივების გამოყენების გაუქმების შემდეგ?

სტატისტიკური მონაცემებით, ეს პერიოდი კონტრაცეპტივების გამოყენების გაუქმებიდან რამდენიმე თვის შემდეგ მოდის. ამ შემთხვევაში, შერჩევა შეიძლება იყოს ძალიან abundant, ან, პირიქით, მწირი. ნორმალიზაცია 6 თვემდე დასჭირდება.

ყველა უფლება დაცულია.

საიტზე არსებული ინფორმაცია მხოლოდ საინფორმაციო მიზნებით არის გათვალისწინებული. ნებისმიერი რეკომენდაციის გამოყენებამდე დარწმუნდით ექიმთან კონსულტაციებისთვის. საიტისგან ინფორმაციის სრული ან ნაწილობრივი გადაწერა აკრძალულია.

Pin
Send
Share
Send
Send